Δελτία τύπου

22/02/12 Ανακοίνωση

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ/ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ

 

22/02/12
Παρουσία της Yalco στην διεθνή έκθεση Ambiente – Αύξηση των εξαγωγών της μέσω των μαρκών ΙΩΝΙΑ και Fest.

 

Σε αύξηση των εξαγωγών της στοχεύει για το 2012 η εταιρία Yalco με αιχμή του δόρατος τις ελληνικές μάρκες ΙΩΝΙΑ και Fest. Ο κλάδος των εξαγωγών, που ήδη σημείωσε αύξηση το 2011 σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, αναμένεται να παρουσιάσει διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης το 2012. Η παρουσία της Yalco με 2 περίπτερα για την ΙΩΝΙΑ και Fest στην πρόσφατη διεθνή έκθεση Ambiente της Φρανκφούρτης είχε ως αποτέλεσμα την άμεση επαφή και διαπραγμάτευση με πάνω από 500 εταιρίες, ενίσχυση της παρουσίας στις υπάρχουσες χώρες και το κλείσιμο συμφωνιών με νέους πελάτες . Συγκεκριμένα, η ΙΩΝΙΑ με αφορμή τα 40 χρόνια παρουσίας της και την ένταξη της στην εταιρία Yalco, επανήλθε δυναμικά στο χώρο των εξαγωγών.

 

Μετά από 8 χρονιά απουσίας, η ΙΩΝΙΑ παρουσίασε στην Φρανκφούρτη τη νέα συλλογή πορσελάνης Mediterranean Blue που είναι εμπνευσμένη από παραδοσιακά υφαντά, υφάσματα και μοτίβα. Η νέα συλλογή που σχεδιάστηκε από τους Έλληνες σχεδιαστές Φανή Μαλαμάτου και Σταύρο Παπαγιάννη, παράγεται στο τελικό στάδιο της διακόσμησης στην νέα μονάδα εψησης πορσελάνης της Yalco στα Οινόφυτα Βοιωτίας που αποτελεί την σημαντικότερη στην Ελλάδα. Η συλλογή Mediterranean Blue εντυπωσίασε για την πρωτοτυπία της και προκάλεσε το ενδιαφέρον μεγάλων εταιριών, καταστημάτων, σχεδιαστών ακόμη και ανταγωνιστών. Ήδη έχουν κλειστεί συμφωνίες για διανομή της νέας συλλογής σε μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων στην Τουρκία και Αμερική καθώς και σε καταστήματα σε Ιταλία, Γαλλία ενώ συνεχίζονται οι διαπραγματεύσεις με μεγάλα πολυκαταστήματα σε Γερμανία, Γάλλια και Αγγλία.Παράλληλα, ενδιαφέρον για τη δημιουργία σχεδίων ΙΩΝΙΑ με την υπογραφή της δικής τους μάρκας εκδήλωσαν μια μεγάλη εταιρία πορσελάνης στην Βόρεια Αμερική και η μεγαλύτερη αμερικάνικη εταιρία ειδών πολυτελείας στον χώρο του σπιτιού.

 

Παράλληλα, η μάρκα αντικολλητικών σκευών Fest, που ήδη εξάγει το 30% της ελληνικής παραγωγής της σε πάνω από 15 χώρες, με μεγαλύτερη χώρα στις εξαγωγές την Σαουδική Αραβία, ενδυνάμωσε τη συνεργασία με τους υπάρχοντες πελάτες και ισχυροποίησε τη θέση της στο χώρο των Βαλκανίων, Ανατολικής Μεσογείου και Μέσης Ανατολής. Τα προϊόντα που προκάλεσαν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον ήταν το αντικολλητικό μπρίκι που αποτελεί μοναδικό προϊόν παραγωγής διεθνώς και σημειώνει τις μεγαλύτερες εξαγωγές καθώς και οι νέες σειρές αντικολλητικών σκευών μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής Cook&Fun (πολύχρωμη σειρά) και Bianca (καφέ μπρονζέ με λευκή αντικολλητική επίστρωση) που παράγονται στην Ελλάδα.

 

Τον επόμενο μήνα αναμένεται να ολοκληρωθούν οι διαπραγματεύσεις με τους νέους δυνητικούς πελάτες και να προχωρήσουν οι συμφωνίες διανομής στο εξωτερικό. “Στην περίοδο της κρίσης, οι εξαγωγές αποτελούν τον βασικότερο άξονα ανάπτυξης” όπως δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Yalco κ. Σωκράτης Κωνσταντίνου σε συνέντευξη που έδωσε στο ειδησεογραφικό τηλεοπτικό κανάλι της Γερμανίας NTV κατά την παρουσία του στην Φρανκφούρτη,

 

22 Φεβρουαρίου 2012

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Άλλες ενότητες